}

BUAH HATI EMY :)

TEKAN SINI LAH :)

PELAWAT...

I LOVE YOU

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 16 February 2012

TIPS CARA MEMIKAT LELAKI


hye korang sume,,ape kabar??sehat tak??hah ok arini emy ade bnde nk share ngn korang sikit..tadi emy bosan2 so emy saje lah search internet...so emy terbace satru entry ni 50 TIPS CARA NAK MEMIKAT LELAKI.. mcm menari kkan..sp emy tergerak hati nak kongsi ngn korang sume.. 

ok jom kite tgk antare brape tips yg menarik yg boleh korang praktikan..hehehe

~ pandai memasak adlh ciri-ciri utama mngape lelaki mudh terpikat dgn anda

~ jujur dan sentiase merendh diri

~ lakukan apa yang si dia suke..JANGAN sesekali lakukan ape yang tidak disukai oleh si dia..buruk padahnye

~ mempunyai tingkah laku yang lemah lembut dan  TIDAK HIPOKRIT

~ jangan terlalu mengongkong si dia.

~ jaga cara pemakaian anda sma ada terlalu seksi atau biase..(ikut citerasa lelaki yg korng nk tu)

~lelaki suke wanita yng berterus terng tnpe mnyembunyikn ape2 dri mereka

~ jgn bersikap slalu jual mahal ketika bersame si dia

~ jangan suke berckp bnde yg tidak berfaedah ketika bersamae si dia..

~ JANGAN BANDING2 SI DIA DENGN LELAKI YG LAIN

~ lelaki suka kamu mnjadi pndengar yg stia dn tidk suka wanita yg mmbngkang..

~ lelaki suke dibelai manje dengn ayat2 yg romntik..(lentok gitu)

~ bunyi kasut tumit tnggi korng ketike brjln mmpu mnjdi perhatian mereka(wah!!)

~ lelaki tidak suke wanita yg bermekap tebal (ala2 plastik jek an)

~ lelaki suke wanita yg amk thu psl diri dye..terutame tarikh lahir (ala nk suo bg adiah lah tu an)

~  jgn terlalu excited bila berjumpe dgn nyer utk kali petme...sbgai contoh berbual trlalu lame ketika bru brkenalan

~ lelaki suka wanita yg mnjage kulit wajah. JANGN BIARKJAN WAJAH ANDA DIPENUHI JERAWAT BATU..NAHAS WOOO

~ jangan bersikap terlalu kuno ye..

~ lelaki suka kan wanita yang berilmu dan beragame..TAPI ANDA TAK PAYAH JADI ALIM YE..

~ jngn terlalu merengek dan mngade2(terlampau gedik kan..)

~ lelaki suke wanita yg bijak sana,berdikari dan tidk mudh mngalah

~ tidak terlalu mmnte dan jaga tatatertib ketike di meja makn

~ jgn terlalu over nnti lelki mnjdi meluat dgn kamu..

ok..ni lah antare tips2 nye..hahaha law nk cube bole aje..haha...
emy sje jek wt entry ni..just fofun kan..

so law korng rse bnde2 ni leh brkesan nk pikat laki malay..praktikan lah ea...

*BAGI KAUM LELAKI TIPS NI X SESUAI TOK KORNG...TPI LAW KORNG RASE ADE PERMPUAN GUNE TIPS NI KETIKA BERKOMUNIKASI NGN KORNG..PRCYELAH DIA MMG NK PIKAT KORNG..OK:)

HAH dah bace sampai juling kan..pe lagi komen dan like lah pulak..tak susah pun..(*_*)V



0 Juta Pengomen Sejati:

Post a Comment

PENAT MEMBACE??
meyh sini komen plak yek..bagi pendapat ok (>,<)V